analytics

woensdag 10 januari 2018

Elvis voor Georges 70

Dag bloggers,

Ik vind het echt zonde dat ik op 't werk niet meer kan reageren tijdens mijn middagpauze. Ik kom dan wel bij jullie kijken, maar kan geen reacties nalaten... En gisterenavond had ik dan weer een vergadering in ons theater. Meestal zet ik mijn pc 's avonds niet veel meer op want na een werkdag waarvoor ik 13u van huis ben, is er niet veel fut meer over om op mijn pc te tokkelen... Daarom dat ik het 's morgens altijd doe voor ik vertrek. Ik hoop zo af en toe tussendoor toch wat te kunnen bloggen...
Toch dank aan zij die de moeite blijven doen om te reageren op mijn posts!

Wat doe je als een Elvis-fan 70 jaar wordt? Een kaart maken met zijn idool uiteraard!

Papier: Bazzil
Afbeelding: internet
Muzieknoten: Memory Box
Cijfers en letters: Die Namics
Houten hartje


5 opmerkingen:

Mariken zei

Wauw, mooi dat zwart en rood, en Elvis staat er goed op! Heel gaaf kaartje! En reageren, ja, ik doe ook het een en ander tussendoor! Kost veel tijd maar ik vind het zelf ook zo gezellig als er reacties komen. Werk ze!

martina's kaartjes zei

ziet er top ui t! helemaal geslaagd, zal hij vast wel erg blij mee zijn
grtjs,martina
x

Ellen zei

Natuurlijk blijf ik reageren, zeker op zo’n gave Elvis-kaart! Lekker stoer is ie, niet alleen door Elvis himself, maar ook door de gekozen kleuren.

GerJanne zei

Heel gaaf deze Elviskaart! Heel mooi gemaakt. Inderdaad jammer dat je niet meer tijdens je pauze kunt reageren. Maar we blijven wel komen, hoor!
GerJanne

Unknown zei

Wij zijn een geregistreerd financieel huis en ons doel en doel is om geïnteresseerde personen en rechtspersonen te helpen bij het verkrijgen van hun gewenste leningen. We kunnen u financieel helpen. Neem vandaag nog contact met ons op en vertel ons hoeveel lening u nodig heeft als lening. U zult goed worden begeleid door een e-mail: tatacapitaltd@gmail.com