analytics

maandag 11 september 2017

Een kaart en een taart 163 - Daan 3 jaar

Dag bloggers,

Weeral een weekend voorbij... Onze uitstap naar zee zaterdag is in het water gevallen. Maar het weekend was gezellig... Vrijdag hadden we een etentje en gisteren was mijn vriendin jarig... Wat wil zeggen dat het weer bijna aan mezelf is want we schelen maar 7 dagen...
Manlief is terug aan het werk en zelf mag ik volgende week terug onder de scan... spannend wel... Eigenlijk zou ik vorige week terug aan het werk gegaan zijn maar vermoedelijk houdt een geknelde zenuw mij nog even verder thuis, dus dat moet uitgezocht worden... Ondertussen loop ik terug rond in mijn laars... Maar ik klaag niet ze... komt allemaal wel goed!

Daan was jarig en wou een leuke taart. Hij houdt van Cars en dat was dan meteen het onderwerp voor zijn taart. Ook hij kreeg er van Elise weer een leuke kaart bij. Elise leverde weer een mooi staaltje boetseerwerk af. Ik hield de kaart iets strakker.

Papier: Bazzil
Ruitjesstempel: merk onbekend
Snijmallen cirkel en embleem (onder Daan): Spellbinders
Cijfer: Lawn Fawn
Letters: Crafters Companion




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site



6 opmerkingen:

Ellen zei

Gaaf zeg, die Daan boft met zo'n mooie, lekkere taart. De kaart past er weer perfect bij.

GerJanne zei

Ah ja, dat is even spannend.. je bent al best lang thuis. Al zin om te gaan werken?
Je kaart is prachtig, bij de taart van Elise.
GerJanne

Angelique zei

Hele gave Cars-taart, ik vind de kaart mooi en lekker stoer. Wel spannend om terug onder de scan te moeten, hopelijk ontdekken ze wat er nog mis is.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Wat een schitterende taart heeft Elise weer gemaakt Nancy, en jij hebt daar een super mooie bijpassende kaart bijgemaakt...
En beterschap hoor, hopelijk vinden ze de oorzaak door het maken van de scan...

lieve groetjes
Rosina

Jantine zei

Leuk weer, deze kaart en taart! Knap gemaakt door Elise, en heel leuk die strakke kaart van jou erbij!
En beterschap weer...
Groetjes,
Jantine

Ans S. zei

Prachtige taart en de kaart past er geweldig mooi bij.
Beterschap.

Groetjes Ans