analytics

maandag 3 juli 2017

Een kaart en een taart 154 - Lily - 1 jaar

Dag bloggers,

Weet je, ik heb helemaal een vakantiegevoel nu... Sinds mijn gasten hier zijn, leven we een beetje op een ander ritme... Niet dat ik later opsta ze... Ik was vanmorgen om 6u beneden en voor iedereen wakker was had ik al een was opstaan en heb al een deel gepoetst... Vuilnisbakken en papier buiten gezet dat vandaag opgehaald wordt en de dieren eten gegeven... En dan is het ineens laat en heb ik om 9.30 nog niks op mijn blog staan... Normaal is dat het eerste waarmee ik 's morgens begin...

Dus krijgen jullie vandaag iets later dan voorzien taart op jullie bord... En komt ik toch tot de ontdekking dat dit weeral mijn laatste is... Dus er moet dringend terug gebakken worden... En dat komt Elise vandaag doen. Na de middag heb ik een workshop voor kinderen en Elise komt samen met onze Vietnameese gastjes bakken. Wat het is, weet ik nog niet maar ze is onderweg. Lekker gaat het zowiezo worden...

Maar eerst de taart van Lily nog...  Zij werd 1 jaar en kreeg een taart naar voorbeeld van haar geboortekaartje. Dat kreeg ik niet te zien, maar ik maakte wel een kaart bij de taart...
Een foto van de taart en kaart samen heb ik niet, zal het een keer aan Elise vragen als ze hier aankomt...

Papier: Bazzil:
Letters: Elisabeth Craft
Cijfer: Lawn Fawn
Meisje: engeltje van Marianne (zonder aureooltje)
Strik: Die Namics
Vlinders: Memory Box






Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site

6 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een schattige taart en kaart! Echt heel snoezig!
Groetjes
Jantine

Diny zei

En wat voor een taart......mmmmm....heerlijk Nancy! En met een mooi kaartje erbij is het weer helemaal compleet!
Groetjes en geniet van je gasten,
Diny

!neke zei

Ziet er weer prachtig uit !!!!!

GerJanne zei

Super weer allebei! Voor zo'n klein meiske helemaal leuk.
En ja, als er een vakantiesfeer thuis hangt, kun je daar echt in meegaan. EN dat is heerlijk relaxed!
Geniet ervan.
GerJanne

Angelique zei

Prachtig, zo schattig allebei. Fijn dat je een vakantie-gevoel hebt ondanks je volle huis.
lieve groetjes Angleique

Ellen zei

Wat ben jij toch altijd vroeg uit de veren én dan ook nog meteen zo actief. Leuk dat je zo'n vakantiegevoel hebt met die drukte in huis. Het kaartje is natuurlijk weer perfect. Prachtig samen met de mooie taart.