analytics

woensdag 19 juli 2017

Babette

Dag bloggers,

Om even op jullie vragen te antwoorden... Ik ben ondertussen al weer even uit de gips. Ben volop met kiné bezig en dat valt niet altijd zo mee. Vorige vrijdag ben ik echt over mijn grenzen moeten gaan en dat heb ik gevoeld... Het hele weekend. Gisteren aan de kinésist gemeld en die zei dat we dan net onder dat niveau gaan blijven. Hij is gisteren dan ook wat liever geweest voor mijn voet en de oefeningen moet ik nu even niet meer doen.
Maar ik ben gisteren voor het eerst met mijn fiets enkele boodschappen gaan doen. Autorijden zit er voorlopig nog niet in, maar een klein stukje fietsen gaat al wel... En dat was fijn...

Vandaag staat er een leuke op het programma. Babette is het eerste kindje van een collega van mijn dochter. Eerst vond ik het geboortekaartje niet echt mijn ding, maar het was wel een uitdaging om het na te maken. Een gezoek in mijn stempels leverde toch wel de gewenste zaken op. Mijn kaart werd wel wat groter dan het origineel, maar ik moest er alles op krijgen hé?
Toen mijn dochter bij haar collega op visite ging, vroeg hij of ik het 'ook' geschilderd had... Nee dus, helemaal 'gestempeld'! En de collega en zijn vrouw weren blij verrast... En daar doen we het tenslotte voor hé?

Papier: Aquarel en Bazzil
Stempels: Rubber Necker, Art Impressions, Unity Stamp Company
Letters: geschreven



4 opmerkingen:

Sarah zei

Hoe doe je het toch? De stempels passen helemaal bij de kaart. Heel mooi gedaan! Blij voor jou dat je langzaam beweeglijker wordt. Met de 4 kids thuis en even op vakantie geweest ben ik nog niet hier geraakt. Fijne dag!

Jantine zei

Wauw! Jouw felicitatiekaart komt wel heel dicht bij het origineel zeg. Ongelooflijk!
Heel mooi, Nancy!
Ik heb even gecheckt trouwens of Kinésist inderdaad hetzelfde is als fysiotherapeut 😂
Sterkte met de revalidatie!
Groetjes,
Jantine

martina's kaartjes zei

deze werd helemaal leuk ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x
en eh.. ik heb het al geleerd hoor...TOT aan de pijngrens, er niet voorbij, want dat moet je toch maar bekopen... =)

Angelique zei

Fijn dat je uit het gips bent maar wel goed op jezelf letten, haha, ik weet waar ik over praat.
Wauw fantastisch hoe je deze kaart weer hebt weten na maken.
lieve groetjes Angelique